Geng-Geng..

nuffnang

11 November 2012

Bulatan Cinta SaYa..


Assalammualaikum sahabat..Apa khabar? sihat Ke?
Hemm..semua tau tak apa itu bulatan cinta?

Sebenarnya Bulatan cinta itu pada saya ialah Usrah..
Siapa yang Join usrah mereka pasti akan berasa sangat gembira..

Sahabat-sahabat yang disayangi sekalian..
Dulu..saya segan sangat nak join usrah ni, sebabnya pada saya usrah ini untuk kakak-kakak yang bertudung labuh sahaja, jangan fikir macam saya tau, sebenarnya bukan macam tu.. Usrah ini untuk semua, tidak terhad kepada siapa-siapa..

Dalam Usrah ini, saya dapat rasakan ketenangan sebabnya kita boleh berkongsi setiap masalah dengan akak naqibah kita.. dengan usrah ini, insyallah iman kita akan sentiasa di update..
Betul..kalau tak percaya, cuba join usrah..:)

Melalui bulatan cinta ini
saya mengenal diri saya yang sebenar..
saya mengenal tuhan dalam erti kata yang sebenar..
Saya dapat merasakan bahawa betapa pengasihnya DIA,
Betapa Pengampunnya DIA
Betapa Penyayang-Nya DIA
Dialah segala-galanya..


Melalui Bulatan Cinta ini
saya belajar motivasikan diri saya, sebelum ini saya lebih banyak berfikiran negatif daripada positif..lebih banyak mengeluh, tidak pernah berasa puas dengan apa yang dimiliki..

Melalui Bulatan Cinta ini..
Saya belajar untuk menjadi hamba yang bersyukur..
Dan....
Apa yang paling penting sekali
melalui Bulatan Cinta ini
Saya belajar untuk memakai tudung labuh..
Mula-mula bidang 50...
lepas tu bidang 55...
dan sekarang saya cuba pakai bidang 60..(^_^)

Memang..untuk berubah itu sangat payah sekali
sebab ianya memerlukan kekuatan zahir dan batin..
Tapi sahabat-sahabat semua..
apabila rasa terdetik dalam hati nak berubah..berubahlah..
Insyallah..usaha kita dalam nilaian ALLAH..
Yakin dengan DIA..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...